Jäsenedut

LIITON TARJOAMIA ETUJA

JHL on edunvalvontaorganisaatio, joka tarjoaa jäsenilleen asiantuntijapalveluita. Luottamusmiestoiminta on keskeistä paikallisessa edunvalvonnassa ja sovellettaessa työyhteisössä valtakunnallisia sopimuksia. Luottamusmies on jäsenen lähin turva työelämän kysymyksissä.

Jäsenelle voidaan hakemuksesta myöntää maksutta liiton oikeusapu työsuhde- ja työ- ja virkaehtoasioissa.

Jäsen voi hakea taloudellisesti tuettuja lomia liitosta.

Lomakeskus Livohka on jäsenille edullinen ja kuuluu Suomen ammattiliittojen lomajärjestön SAL:n lomakohteisiin. JHL:n jäsenet saavat  Suomen Retkeilymajajärjestö SRM:n retkeilymajoista alennuksen koko perheelle. JHL:n jäsenkortilla saa myös kansainvälisen retkeily- ja leirintäkortin edullisesti. SAK:laisten liittojen jäsenet voivat majoittua kohtuuhinnalla myös Työväen Retkeilyliiton TRL:N  majoissa ympäri Suomea sekä Luontoystävien kansainvälisen liiton NFI:n majoissa eri puolilla Keski-Eurooppaa.

Silja Line ja Viking Line tarjoavat etuja jäsenille vapaa-ajan risteilymatkoilla.

JHL ja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva ovat tehneet yhteistyösopimuksen, jonka ansiosta liiton jäsen on oikeutettu merkittäviin vakuutusetuihin.

Liiton jäsenille tarjotaan turvallisia VVO:n vuokra-asuntoja. Hakiessasi VVO:n vuokra-asuntoa kirjaa hakemukseen JHL jäsenyys. Lisätietoja ja hakemuksen löydät www.vvo.fi

Liiton koulutus on maksutonta. JHL-talon koulutustarjonnan lisäksi koulutusta järjestetään runsaasti aluetoimistoista alueellisina ja yhdistys järjestää paikallisia kursseja sekä opintokerhoja. Yhdistyksen koulutuksesta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä opintosihteeriin. Käy myös tarkastamassa liiton koulutuskalenteria.

Kannattaa muistaa, että työssä käyvä saa vähentää liiton jäsenmaksun verotuksessa.

Seuraavan vuoden JHL-kalenteri lähetetään jokaiselle jäsenelle ja opiskelijajäsenelle vuoden lopussa maksutta.

Lisää jäseneduista löydän liiton sivuilta.